Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
L'obra molt reivindicada pels veïns tendrà capacitat per a 480 alumnes
Després de més d’una dècada de reivindicacions per part de la comunitat educativa i dels veïns, avui s’ha posat la primera pedra del futur institut de Maioris a Llucmajor.
Està previst que el nou institut estigui llest per al curs 2027-2028 i tendrà una capacitat per a 480 alumnes. Disposarà de 16 unitats d’ESO, distribuïdes en 4 línies.
Amb aquest nou projecte, que tendrà un cost d’11,3 milions d’euros, es permetrà alleugerir la saturació que pateix l’institut de s’Arenal. De fet, el Govern també té previst reformar totalment l’Institut de s’Arenal per millorar-ne l’oferta educativa.
La construcció del nou institut de Maioris té un pressupost d’11,3 milions d’euros.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703