El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
L'obra molt reivindicada pels veïns tendrà capacitat per a 480 alumnes
Després de més d’una dècada de reivindicacions per part de la comunitat educativa i dels veïns, avui s’ha posat la primera pedra del futur institut de Maioris a Llucmajor.
Està previst que el nou institut estigui llest per al curs 2027-2028 i tendrà una capacitat per a 480 alumnes. Disposarà de 16 unitats d’ESO, distribuïdes en 4 línies.
Amb aquest nou projecte, que tendrà un cost d’11,3 milions d’euros, es permetrà alleugerir la saturació que pateix l’institut de s’Arenal. De fet, el Govern també té previst reformar totalment l’Institut de s’Arenal per millorar-ne l’oferta educativa.
La construcció del nou institut de Maioris té un pressupost d’11,3 milions d’euros.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran