Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
El president de la institució Javier de Juan assegura que es fa el mateix amb aquells casos on els fets han tengut lloc suposadament en un entorn familiar o escolar
Imatge d'arxiu. /EFE
103El president de l’Institut Mallorquí de Serveis Socials (IMAS), Javier de Juan, reconeix a IB3 Ràdio que la institució duu davant la Fiscalia nous casos de presumpta explotació sexual de menors tutelades per la institució. En declaracions als micròfons d’IB3 Ràdio, de Juan ha assegurat que “davant una sospita on les víctimes són menors l’IMAS ho posa en coneixement de la Fiscalia per a què actuï”. Segons de Juan, es fa el mateix amb aquells casos on els fets han tengut lloc suposadament en un entorn familiar o escolar.
Javier de Juan coincideix amb el fiscal Bartomeu Barceló que l’explotació sexual de menors és un tema complex. De fet, ahir el fiscal Barceló va anunciar al Parlament que la causa per una presumpta trama on les víctimes són menors s’ha arxivat per manca de proves.
La Fiscalia arxiva la investigació de la presumpta xarxa de prostitució de menors tutelats de l’IMAS
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja