Enric Mas fa història i guanya la Vuelta
Dotze anys després, un espanyol torna a regnar a la volta ciclista a Espanya
L'equip de Socuéllamos ha fitxat Ellen Amaral, màxima anotadora el curs anterior; Rodríguez, Portero i De Blas s'enfronten al seu exequip
L’Avarca de Menorca s’ha desplaçat a Socuéllamos per jugar contra el Kiele (dissabte, 18:00). El conjunt de Txema Rodríguez ha fitxat la receptora brasilera Ellen Amaral, màxima anotadora la temporada passada amb el Sayre canari, i té un punt més que les menorquines.
Tanmateix, el grup de Bep Llorens arriba fort, després de guanyar el Sant Cugat i tenir Wanda Banguero i Patri Rodríguez al set ideal. La lliure madrilenya, juntament amb Amelia Portero i Alicia de Blas, s’enfrontaran al seu exequip.
Avarca i Kiele, que disputarà la CEV Cup com les ciutadellenques, ja van jugar a la pretemporada, amb victòria insular.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Dotze anys després, un espanyol torna a regnar a la volta ciclista a Espanya
Per als qui necessiten el cotxe cada dia, cada cèntim compta i elegir on posar benzina ja és una manera més d'intentar estalviar
El sector de l’hostaleria comença a emprar-la, sense cap efecte en els llocs de treball