El Senat dels Estats Units ha tornat a absoldre Donald Trump en el segon judici polític al qual se sotmet. Just després, l’expresident ha fet un comunicat per reivindicar-se com a un “campió incansable de l’estat dret” i, alhora assegurar que continuarà en política.
Per contra, l’actual president Joe Biden manté que la substància dels càrrecs, que són la incitació de Trump a l’assalt del Capitoli de dia 6 de gener, han estat provats a bastament. Tot i que els demòcrates havien obtingut el suport de set senadors republicans, no han estat suficients perquè la condemna prosperàs. En total han estat cinc dies de judici polític.
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros