Lina Pons abandonarà la vida política i tornarà a la comunicació. L’encara diputada d’El Pi no es tornarà a presentar a les llistes de la formació a les pròximes eleccions. Pons ha afirmat que El Pi és una opció necessària, però diu que sembla que és incapaç de tancar ferides del passat que encara ara s’arrosseguen.
La que va ser vicepresidenta de la formació i portaveu parlamentària ha manifestat que no li agrada de la política que acabàs canviant la pell. Pons té clar que, tot i que es pensava que arribava a un partit unit, d’amics i família, les guerres ja hi eren quan va arribar.
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros