L'actual diputada d'El Pi no té clar si acabarà la legislatura al Parlament
Lina Pons abandonarà la vida política i tornarà a la comunicació. L’encara diputada d’El Pi no es tornarà a presentar a les llistes de la formació a les pròximes eleccions. Pons ha afirmat que El Pi és una opció necessària, però diu que sembla que és incapaç de tancar ferides del passat que encara ara s’arrosseguen.
La que va ser vicepresidenta de la formació i portaveu parlamentària ha manifestat que no li agrada de la política que acabàs canviant la pell. Pons té clar que, tot i que es pensava que arribava a un partit unit, d’amics i família, les guerres ja hi eren quan va arribar.
Josep Melià es reforça: Lina Pons renuncia a presentar-se a cap de llista electoral d’El Pi
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
Es tracta d'un britànic de 40 anys