El taller del dissenyador eivissenc s'ha incendiat, fet que ha obligat a desallotjar 30 persones de l'edifici
A Eivissa, el taller d’un dels dissenyadors més destacats de la moda Adlib, Tony Bonet, s’ha incendiat aquesta matinada de diumenge. Una trentena de veïns de l’edifici han hagut de ser desallotjats, però no hi ha hagut ferits. El dissenyador assegura que treballarà perquè aquest incident no afecti la producció.
El foc al taller del dissenyador Tony Bonet s’ha iniciat per causes que encara es desconeixen cap a les 4.40 de la matinada, en el primer pis d’aquest edifici del centre de la ciutat d’Eivissa. La Policia Local ha hagut de desallotjar els vesins de tota la finca, una trentena de persones. El taller ha quedat molt afectat i els bombers han necessitat dues hores per apagar-lo perquè a dins hi havia moltes teles, un material molt inflamable. Tot i així, no hi ha hagut ferits i els vesins han pogut tornar a ca seua cap a les sis i mitja de la matinada.
El dissenyador assegura que està desolat, però treballarà perquè això no afecti la producció. El dissenyador s’ha assabentat de l’incendi perquè una neboda seua ha passat per davant i ho ha vist tot cremat. Assegura que el foc ha afectat set màquines industrials, moltes teles, i alguna mostra, però, per sort, diu, no s’han cremat els patrons.
Aquesta tarda un pèrit de l’Ajuntament comprovarà si l’estructura ha patit danys.
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
Ha finat aquest divendres als 73 anys després de patir una llarga malaltia