Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Volia venir un mes a l'illa amb càmper i diu que no ho podrà fer
L’influenciador Ibai Rider, amb més d’un milió de seguidors a TikTok, ha criticat la llei que limita l’entrada de vehicles a Eivissa. Ha penjat un vídeo a les xarxes on explica que volia venir un mes amb una furgoneta càmper i ara no ho pot fer. Aquest post s’ha fet viral i ha rebut molts de comentaris i crítiques.
En el vídeo, Ibai Rider critica la posada en marxa de la llei de regulació de l’entrada de vehicles com caravanes i càmpers a l’illa. Assegura que fa cinc anys que ve amb càmper a Eivissa i ara no ho podrà fer. Parla de com es complica la vida a la gent que viu en caravanes. I nega que aquest tipus de turisme gasti poc.
Rider fa tota una sèrie d’afirmacions que són matisades per gent resident a Eivissa. Parlen de la necessitat de regular davant la massificació turística. Comenten que el que diu és una veritat a mitges, d’altres diuen que sobra gent a l’illa, tant megaiots com càmpers, que hi ha altres llocs per anar-hi.
També denuncien el comportament incívic d’alguns usuaris, com el que va protagonitzar el mateix Ibai al Perú, on suposadament va profanar un indret sagrat per als locals del país.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui