Els comerços de Binissalem deixaran que els menors sense mòbil puguin telefonar en cas d’emergència
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital
Els empresaris del sector asseguren que tots els alumnes que el cursin tindran feina assegurada
El grau mitjà en Obra Interior, Decoració i Rehabilitació serà una realitat el curs que ve a Menorca i a Eivissa. Fins ara, només es podia cursar a Palma juntament amb el de Tècnic en Construcció. S’omple així un buit per aquells joves de 16 anys que volen dedicar-se a la construcció i no podien cursar a la seva illa cap formació intermèdia d’aquesta família professional.
La inserció laboral d’aquest grau és molt elevada. A més, té molta acceptació entre les al·lotes. Dels 50 alumnes que el cursen a Mallorca, 14 són dones.
A Menorca, la nova formació professional es cursarà a l’institut Pasqual Calbó, un centre que disposa de nous espais exteriors, juntament amb l’Institut Cap de Llevant, després de ser remodelats durant tot aquest curs.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital
Algunes de les víctimes han hagut de ser rescatades en una complicada feina dels serveis d'emergències