Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Segons l'INE, la caiguda dels preus dels carburants i dels aliments durant l'agost han fet que disminueixi la inflació
La inflació s’ha moderat a l’agost per tercer mes consecutiu. La dada avançada de l’IPC anual és del 2,2%, sis dècimes menys que el mes passat. Si es confirma aquesta dada, es tractaria de la taxa més baixa des del juny del 2023. Si es compara amb el mes de juliol, l’IPC és del 0%, és a dir, que els preus no han pujat.
Segons l’INE, el comportament dels preus dels aliments i, sobretot, dels carburants, expliquen la davallada de la inflació. El preu del litre de benzina 95 està, de mitjana, en 1,70€ a les Balears. Són 14 cèntims manco que ara fa any. Precisament, la disminució del preu dels carburants és el principal factor que ha fet que la inflació s’hagi moderat durant el mes d’agost. Però la majoria de conductors diuen que la davallada és minsa respecte dels preus dels sortidors.
Així mateix, d’acord amb l’INE, l’IPC anual ha davallat gràcies també a la reducció del preus dels aliments. La inflació subjacent, la que no té en compte ni aliments ni productes energètics, s’ha situat en el 2,7%, la més baixa des de gener de l’any 2022.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre