Ha mort l’expresident del Consell d’Eivissa i Formentera Pere Palau
L'expolític, històric del PP a Eivissa, ha patit un accident mentre conduïa el seu cotxe al Club Nàutic de Sant Antoni de Portmany

Ha obtingut el suport de 345 eurodiputats del total de 667
L’italià David-María Sassoli ha estat elegit avui dimecres president del Parlament Europeu per als pròxims dos anys i mig, després d’una votació en la qual ha obtingut el suport de 345 eurodiputats del total de 667 que han emès un vot vàlid.
Natural de Florència, periodista de professió i membre del Partit Demòcrata italià, Sassoli ha aconseguit el càrrec de major responsabilitat de l’Eurocambra en la seva tercera legislatura com a eurodiputat i després de ser vicepresident de la institució entre 2014 i 2019.
Per primera vegada una dona presidirà la Comissió Europea: Ursula von der Leyen
L'expolític, històric del PP a Eivissa, ha patit un accident mentre conduïa el seu cotxe al Club Nàutic de Sant Antoni de Portmany
Han recorregut la ruta dels tres barrancs, de 10 quilòmetres
El Club de Mar afirma que l'assignació dels amarrament compleix la llei