Pep Gonella, un ca de bestiar de primera
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya
L'escriptora mallorquina ha estat una de les grans protagonistes a la Fira del Llibre
L’escriptora mallorquina Joana Marcús ha estat una de les grans triomfadores a Madrid, a la celebració de la Fira del Llibre. Aquesta jove creadora és tota una referència per milers de joves de tot arreu, i aquest dissabte s’ha tornat a demostrar, amb coes llarguíssimes per aconseguir un llibre firmat per ella.
La firma començava a les 11.00 hores, però les primeres seguidores de Marcús havien arribat a les 7.00 per fer cua. L’editorial ha repartit 500 tiquets per a una firma de llibres de més de 3 hores.
Marcús diu que el seu èxit ve per la connexió, en certa manera fortuïta, que ha aconseguit amb els lectors. Diu que Fornalutx i les Illes tenen molta influència en les seves obres, l’ajuden a tenir un ritme més pausat, a diferència del que tendria si escrivís en una gran metròpoli.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
Es bastirà una nova fàbrica de productes lactis