Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                     
    
     
        
La federació hotelera d'aquestes illes ja esperava aquesta davallada
 
                             
                            Platja den Bossa. Foto: Clara Margais / Dpa / Europa Press.
118A les Pitiüses, els hotelers fan balanç de l’ocupació fins al mes d’agost. Ha davallat lleugerament, segons l’enquesta de la Federació Empresarial Hotelera d’Eivissa i Formentera. La caiguda, en general, és moderada, de només un 1% en la quantitat acumulada durant la temporada.
On ha estat especialment forta la baixada és a Santa Eulària, on s’han perdut el 8% de les reserves en l’últim mes, si el comparem amb el de l’any passat. De fet, aquests hotels i els de Formentera són els únics que han estat per sota del 90% d’ocupació a l’agost, que, tradicionalment, és quan més activitat hi ha al sector.
La Federació ja pronosticava que enguany les dades no serien tan bones com el 2023, que va ser de rècord.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
 
                        
                    La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
 
                        
                    Hi ha hagut una persecució, durant la qual l'arrestat ha xocat contra un edifici i el cotxe policial
