Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Lliteras ha estat nomenada millor entrenadora balear
L’entrenadora de rugbi Marta Lliteras apunta amunt: vol arribar a ser entrenadora de la selecció espanyola masculina. Un repte que, per ara, queda enfora. Però ja ha començat a fer passes per arribar-hi.
De moment, és directora esportiva i entrenadora del Majadahonda. Està contenta amb el projecte i la rebuda a Madrid, però li queda l’espina clavada de no haver aprovat l’examen d’entrenadora de màxim nivell.
Marta Lliteras també està feliç per haver estat nomenada millor entrenadora balear en els “Premis Esports IB”.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic