Córdoba afirma que tot està orquestrat pel PP autonòmic i per Sa Unió per fer-lo fora
Imatge d'arxiu de Llorenç Córdoba.
179Llorenç Córdoba defensa que va demanar diners per compensar les despeses parlamentàries. Així ho manifesta en declaracions a Ràdio Illa. Cal explicar que Sa Unió forma part del Grup Mixt, que rep 11.000 euros mensuals per a les despeses dels parlamentaris, i Sa Unió en rep concretament 2.700 euros. Córdoba afirma que tot està orquestrat pel PP autonòmic i per Sa Unió per fer-lo fora.
Els vuit consellers de Sa Unió demanaren aquest dimecres la seva dimissió i exposaren que Córdoba havia demanat un sobresou d’entre 3.000 i 4.000 euros. Si a partir de dilluns, Córdoba no ha dimitit, els vuit consellers mantendran converses amb l’oposició per fer una moció de censura. Si això no és possible, estudien fer una dimissió en bloc, segons han manifestat a Ràdio Illa.
L’oposició diu que és la crisi més greu que ha patit la institució de Formentera. Diuen que si aquesta situació segueix, poden arribar a convocar eleccions anticipades.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703
L'operació militar ha començat de matinada i ha comptat amb mitjans aeris i terrestres