Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

S'han viscut moments de tensió protagonitzats per allò que no es volia dir i que ja s'ha convertit en el 'leitmotiv' de la campanya: el cas Minerval
Cara a cara entre els dos candidats a rector de la Universitat de les Illes. Dijous capvespre, l’actual rector, Llorenç Huguet, i el candidat a ser-ho Rafel Crespí s’han enfrontat en un debat davant els alumnes i els professors.
Crespí aposta per una universitat moderna, atractiva, tant en l’àmbit estatal com internacional i que no quedi en entredit. Llorenç Huguet proposa una universitat basada en l’experiència i la capacitat de situar-se al capdavant, tot i el seu baix pressupost. Una universitat on no calgui destruir per tornar a construir.
S’han viscut moments de tensió protagonitzats per allò que no es volia dir i que ja s’ha convertit en el ‘leitmotiv’ de la campanya: el cas Minerval.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa altres tres ferits, un greu
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears