Ara va de bo, Ciutadella
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
El ConectaBalear Manacor rep el Feníe Voley Palma al Poliesportiu Miquel Àngel Nadal
La festa del vòlei mallorquí arriba dissabte al Poliesportiu Miquel Àngel Nadal de Manacor. Allà es veuran les cares el ConectaBalear i Feníe Voley Palma en un partit clau per a ambdós equips, que es troben ara mateix aferrats a la classificació. Els palmesans són cinquens amb 26 punts i els manacorins sisens amb 24, però amb dos partits manco. Sigui com sigui, el conjunt de Lluís Molada necessita reprendre el camí de la victòria després de setmanes complicades amb derrotes inesperades. Això sí, per a aquest enfrontament, el tècnic del conjunt manacorí té la tranquil·litat de saber que podrà disposar de tota la plantilla. En una ratxa completament contraposada arriba a la cita el Feníe Palma. El conjunt entrenat per Abel Bernal travessa un moment dolç a la lliga que s’ha traduït amb victòries importants contra rivals de nivell com són l’Unicaja Almeria i el Terol.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
El foc que es manté actiu és l'originat a la zona de Can Milec, a Muro, on mitjans de l'Ibanat romandran durant tota la nit sobre el terreny fent tasques de vigilància