Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
A partir del 15 d'abril s'obrirà la primera convocatòria que subvencionarà les cotitzacions a la Seguretat Social als nous autònoms
A partir del 15 d’abril s’obrirà la primera convocatòria que subvencionarà les cotitzacions a la Seguretat Social als nous autònoms.
El primer any de la quota zero no té cap requisit, més enllà d’estar donat d’alta, i és oberta a tots els perfils i edats. El segon i el tercer any s’hi podran acollir els autònoms sempre que els ingressos no superin el Salari Mínim Interprofessional. En aquest cas, la bonificació del segon any serà del 100% i la del tercer, del 50%.
La dotació inicial és d’un milió d’euros i es preveu arribar a un miler d’autònoms. S’hi podran acollir treballadors donats d’alta dia primer de juliol al 30 de juny i, amb caràcter retroactiu, els qui ho hagin fet a partir de dia primer de gener de 2023. La subvenció no és automàtica i s’ha de sol·licitar en cada convocatòria. Aquesta primera estarà oberta fins al 15 de juliol.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada