Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Les obres costaran 9,5 milions d'euros i se subvencionaran en part amb fons de I'ITS
La Comissió de Centre Històric de Palma ha aprovat la segona fase del projecte de millora del parc de la Mar. Preveu una superfície de 23.535 metres quadrats i tindrà un pressupost de 9,5 milions d’euros, els quals, una part, se subvencionaran amb fons de l’ITS.
En aquesta intervenció es respectarà el disseny original del parc, però se’n canviaran els materials deteriorats i es repararà la coberta de l’aparcament soterrani de la SMAP. Així mateix, es millorarà l’enllumenat públic amb instal·lacions de major qualitat i eficiència; també es reformaran infraestructures d’energia, aigua i sanejament per facilitar la celebració d’esdeveniments temporals; i es milloraran els jardins, s’incrementarà el nombre d’arbres i les zones d’ombra.
Aquesta és la segona fase la rehabilitació del parc de la Mar, la primera es va dur a terme durant la passada legislatura i el regidor d’Urbanisme, Oscar Fidalgo, ja ha assegurat que hi haurà dues fases més.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural