Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

Una comèdia divertida que arrancà el riure en més d'una ocasió
“Un veïnat, dos veïnats, tres veïnats”. Aquesta ha estat l’obra guanyadora de la quinzena edició de Teatre de Barra. El públic la va triar com la millor comèdia de les cinc que s’han representat a la zona de Blanquerna de Palma. Varen ser moltes les rialles que ahir vespre hi va haver durant la posada en escena.
Catalina Rosell i Pedro Orell interpreten l’administradora d’una finca i un veí durant una junta veïnal. Una comèdia divertida que arrancà el riure del públic en més d’una ocasió.
Aquesta ha estat l’obra guanyadora, la que l’audiència ha votat com la millor. Durant un mes i mig, han pogut veure les cinc representacions a diferents bars i cafeteries de la zona de Blanquerna.
Alguns, però, aprofitaren per veure-les anit, ja que totes es representaven al Teatre Mar i Terra de la barriada de Santa Catalina. Cadascuna amb una durada de 15 minuts. Molta comèdia i romaticisme.
Fa quinze anys que es celebra aquest Teatre de Barra a Palma. Un èxit de públic i de participació.
Anit també es va retre homenatge a l’actor Pere Zuazaga, que morí aquest estiu quan era de gira al Perú.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
Amb les negociacions paralitzades, comença un cap de setmana de serveis mínims i de mobilitzacions