L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Una comèdia divertida que arrancà el riure en més d'una ocasió
“Un veïnat, dos veïnats, tres veïnats”. Aquesta ha estat l’obra guanyadora de la quinzena edició de Teatre de Barra. El públic la va triar com la millor comèdia de les cinc que s’han representat a la zona de Blanquerna de Palma. Varen ser moltes les rialles que ahir vespre hi va haver durant la posada en escena.
Catalina Rosell i Pedro Orell interpreten l’administradora d’una finca i un veí durant una junta veïnal. Una comèdia divertida que arrancà el riure del públic en més d’una ocasió.
Aquesta ha estat l’obra guanyadora, la que l’audiència ha votat com la millor. Durant un mes i mig, han pogut veure les cinc representacions a diferents bars i cafeteries de la zona de Blanquerna.
Alguns, però, aprofitaren per veure-les anit, ja que totes es representaven al Teatre Mar i Terra de la barriada de Santa Catalina. Cadascuna amb una durada de 15 minuts. Molta comèdia i romaticisme.
Fa quinze anys que es celebra aquest Teatre de Barra a Palma. Un èxit de públic i de participació.
Anit també es va retre homenatge a l’actor Pere Zuazaga, que morí aquest estiu quan era de gira al Perú.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues