L'estació de bombeig estrenada amb les obres acabades fa un mes també està foradada i aboca aigües brutes al port
Nous vessaments residuals al port antic de Ciutadella. Tot i les obres dels darrers dos anys, que n’han renovat les infraestructures, l’obstrucció d’una de les canonades ha fet saltar la nit d’aquest dilluns les tapes de clavegueram, amb els restaurants plens i els turistes passejant pel moll.
Ports de les Illes Balears, que hi ha trobat bòtils, restes de roba i de plàstic, ho atribueix a la manca de manteniment municipal.
El director de l’obra i responsables d’Acciona es desplacen aquest dimecres amb urgència a Ciutadella per tal d’arrenjar-ne l’avaria, que no és l’única. També la nova estació que bombeja les aigües residuals des de la colàrsega està foradada i, per tant, també filtra aigua bruta cap al port.
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
Ha finat aquest divendres als 73 anys després de patir una llarga malaltia