Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
L'estació de bombeig estrenada amb les obres acabades fa un mes també està foradada i aboca aigües brutes al port
Nous vessaments residuals al port antic de Ciutadella. Tot i les obres dels darrers dos anys, que n’han renovat les infraestructures, l’obstrucció d’una de les canonades ha fet saltar la nit d’aquest dilluns les tapes de clavegueram, amb els restaurants plens i els turistes passejant pel moll.
Ports de les Illes Balears, que hi ha trobat bòtils, restes de roba i de plàstic, ho atribueix a la manca de manteniment municipal.
El director de l’obra i responsables d’Acciona es desplacen aquest dimecres amb urgència a Ciutadella per tal d’arrenjar-ne l’avaria, que no és l’única. També la nova estació que bombeja les aigües residuals des de la colàrsega està foradada i, per tant, també filtra aigua bruta cap al port.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents