Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Una vegada localitzada l'embarcació, s'ha mobilitzat el Servei Marítim de la Guàrdia Civil i també l'embarcació de Salvament Marítim
La Guàrdia Civil ha localitzat aquest diumenge sobre les 9.00 hores una embarcació tipus pastera amb, almenys, 13 ocupants a bord procedents d’Algèria, tots homes, en l’Illot Imperial, en aigües de Cabrera.
Una vegada localitzada l’embarcació, s’ha mobilitzat el Servei Marítim de la Guàrdia Civil i també l’embarcació de Salvament Marítim, Salvamar Llibertes, amb base al port de Portals. Els ocupants interceptats han estat traslladats des del port de Cabrera al port de Palma aquest diumenge migdia.
És la primera pastera que arriba enguany a Mallorca, i la segona a Balears, ja que recorden que al gener va arribar-ne una a Eivissa, amb 16 migrants a bord.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros