Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
La sessió s'ha obert amb la presentació del llibre de viatges "Hivern al juliol: dos anys en furgoneta per Austràlia", de la periodista mallorquina Marta Terrassa
L’Ocean Film Festival s’ha acomiadat aquest divendres de Menorca amb la projecció dels vuit curtmetratges i documentals de la secció oficial. Aquest festival és un punt de referència per a professionals del sector cinematogràfic especialitzat en esports aquàtics i ciències de la mar.
Els cinemes Ocimax de Maó han acollit aquest divendres la darrera jornada de projeccions. La sessió s’ha obert amb la presentació del llibre de viatges “Hivern al juliol: dos anys en furgoneta per Austràlia”, de la periodista mallorquina Marta Terrassa, que combina les cròniques periodístiques amb persones i animals amb les seves reflexions més íntimes.
El festival es tanca aquest dissabte amb activitats paral·leles a l’aire lliure a la costa de Sant Lluís.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals