Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Amb seu fixa a Ciutadella, es desplaça des de l'estiu dues vegades per setmana pels municipis de l'illa per resoldre els dubtes en matèria d'energia dels ciutadans
El Govern va inaugurar les Oficines per a la Transició Energètica la tardor de l’any passat, amb seus a Mallorca, Eivissa i Menorca. Per donar a conèixer el servei i acostar-lo a la ciutadania, des d’aquest estiu l’oficina fixa, que a Menorca es troba a Ciutadella, es desplaça de manera itinerant dos cops al mes a tots els municipis menorquins.
Personal tècnic qualificat ha assessorat diferents veïns del municipi sobre tramitació d’ajuts, energies renovables, mobilitat elèctrica o optimització de factures d’electricitat i gas. Aquestes accions volen contribuir a resoldre la manca d’informació al voltant de l’energia i a accelerar la transició energètica al territori.
Un dels objectius de les Oficines de Transició Ecològica, ubicades a Mallorca, Menorca i Eivissa, és informar sobre aquest descompte i ajudar a entendre la factura de la llum.
Aquestes oficines també expliquen com instal·lar plaques solars lliuren targetes per a punts de recàrrega de vehicles elèctrics i assessoren institucions sobre estalvi energètic.
Les oficines per a la transició energètica desplegaran els seus serveis de manera presencial i telemàtica sobre tres eixos fonamentals: l’assessorament a la ciutadania en general i a empreses; l’assistència tècnica a corporacions locals, i la realització d’activitats de divulgació i sensibilització.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo
La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar