Els ferits traslladats a la Unitat de Cremats de La Fe de València continuen ingressats amb pronòstic reservat
La forta explosió a Can Cantó a Eivissa va ocórrer dimarts horabaixa
Ja són 213 víctimes mortals i quasi 9.700 infectats a la Xina
El director general de l’Organització Mundial de la Salut, Tedros Adhanom, va declarar ahir vespre l’estat d’emergència internacional a causa del coronavirus. Una declaració que s’ha produït no només per la situació que viu la Xina, si no també per la seva ràpida propagació en àmbit mundial i per ajudar aquells països que no tenen les infraestructures necessàries per fer front al virus. L’OMS també ha remarcat que no és temps per la por ni per als rumors, sinó per als fets i la solidaritat.
“Ara és el moment dels fets, no de la por. Ara és el moment per a la ciència, no per als rumors. Ara és el moment per a la solidaritat, no l’estigma”, ha dit Tedros Adhanom.
A hores d’ara, la xifra ascendeix a 213 víctimes mortals i quasi 9.700 infectats a la Xina. Pel que fa a les persones que romanen en estat grau, ja són 1.527 i són 171 els casos que s’han donat d’alta.
En àmbit internacional, ja són 126 amb els dos primers casos de coronavirus detectats avui al Regne Unit i a Rússia. I és que la malaltia ja s’ha propagat al sud-est asiàtic, a Oceania, a Europa i també a Amèrica. Els països veïnats de la Xina com el Kazakshtan o Rússia ja han tancat les seves fronteres àeries i terrestres.
S’investiguen 6 possibles casos de coronavirus a Espanya
L’OMS declara l’emergència sanitària internacional pel coronavirus
Què és el coronavirus i com evitar-ho
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La forta explosió a Can Cantó a Eivissa va ocórrer dimarts horabaixa
La mesura, acordada ahir per les famílies, pretén pressionar la conselleria perquè aquest mestre no continuï a l'escola
El Consell havia anunciat que entrava en funcionament dilluns, però les feines d'adequació del traçat s'han retardat