Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Se sortejarà dissabte dia 30 d'octubre i el primer premi està dotat amb un sou mensual de 5 mil euros
65
L’ONCE dedica el cupó del proper dissabte 30 d’octubre a la Ciutat Romana de Pol·lèntia, a Alcúdia. Concretament, el bitllet correspon al joc “el sueldazo del fin de semana”, que se sorteja els dissabtes i els diumenges i que val dos euros. Els primer premi és un sou de 5.000 euros al mes durant més de 20 anys i 300.000 euros al comptat. També hi ha 4 segons premis de 2.000 euros al mes durant 10 anys.
Avui s’ha presentat el cupó a les runes de Pol·lèntia. Hi han assistit el delegat territorial de l’ONCE, Josep Vilaseca, Maria del Carmen Soler, presidenta del Consell Territorial de l’ONCE i la batlessa d’Alcúdia, Bàrbara Terrassa, entre d’altres.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució