El primer ministre britànic, Boris Johnson, ha anunciat avui horabaixa el tancament de Londres i el sud-est d’Anglaterra almanco durant els pròxims 15 dies. El mandatari ha anunciat aquesta mesura després de confirmar que la nova i molt contagiosa soca del virus descoberta a principis de setmana podria suposar un ascens de contagis al Regne Unit. Els residents estan obligats a quedar als seus domicilis, tanquen les instal·lacions d’oci i serveis no essencials i imposa fer feina des de casa mentre es pugui.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa