Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
El Regne Unit dona llum verda a l’extradició de Julian Assange. El Ministre de l’Interior britànic ha confirmat que ha signat l’ordre perquè el cofundador de Wikileaks sigui traslladat als Estats Units.
Assange, condemnat a un any de presó per la justícia britànica per haver transgredit la llibertat provisional, té fins a 18 causes pendents als tribunals nord-americans. Les acusacions més greus inclouen delictes contra la llei d’espionatge i contra la seguretat nacional.
La vista per a l’extradició se celebrarà demà a Londres.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció