El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Armengol reclama l'urgència d'un nou finançament
Darrera el dèficit fiscal illenc si amaga un dèficit social. És la concclusió de la conferència de Guillem López Casasnovas “Raons per preocupar-se pel finançament autonòmic i ocupar-se de millorar-lo”.
El problema per Casasnovas és que l’Estat no compensa a les Illes amb un millor finançament que permeti compensar els encariments del cost de vida provocant per la generació de riquesa.
Aquesta és una de les idees que ha transmès durant la negociació tècnica a madrid del futur sistema de finançament com a repsentant de les Illes. Ara, feta aquesta feina, assegura Armengol, arriba la batalla política. De moment, Armengol carrega contra Rajoy.
L’encarregada de batallar un millor finançament ara és la consellera d’Hisenda que admet que tendrà una tasca difícil perquè Balears té interessos diferents a la resta.
Durant la xerrada, també s’ha parlat del REB que entra en la fase fianl de negociació entre els governs autonomic i estatal.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades