Sa Unió assegura que té les proves en mans del seu advocat i les mostrarà en el seu moment
Els consellers de Sa Unió volien mostrar a l’oposició les proves en què el president del Consell de Formentera havia demanat un sobresou. L’oposició ha dit que, si en tenen proves, han d’anar a la Fiscalia.
Després que el president va demanar la seva dimissió, Alcaraz torna a insistir que qui ha de deixar el càrrec és ell. Els consellers de Sa Unió han deixat en mans dels advocats les proves que acusen el president d’haver demanat un sobresou, i asseguren que les mostraran en el seu moment. Ara treballen per preparar els pressupostos de la institució insular.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Per als qui necessiten el cotxe cada dia, cada cèntim compta i elegir on posar benzina ja és una manera més d'intentar estalviar
Enguany, alguns han baixat la seva producció més d'un 20%
Està acusada de pertinença a grup criminal, delicte contra la salut pública, atemptat contra l'autoritat i delicte contra la seguretat viària