Sa Unió assegura que té les proves en mans del seu advocat i les mostrarà en el seu moment
Els consellers de Sa Unió volien mostrar a l’oposició les proves en què el president del Consell de Formentera havia demanat un sobresou. L’oposició ha dit que, si en tenen proves, han d’anar a la Fiscalia.
Després que el president va demanar la seva dimissió, Alcaraz torna a insistir que qui ha de deixar el càrrec és ell. Els consellers de Sa Unió han deixat en mans dels advocats les proves que acusen el president d’haver demanat un sobresou, i asseguren que les mostraran en el seu moment. Ara treballen per preparar els pressupostos de la institució insular.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper