Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
El fet ha estat reconegut per un treballador del consistori, que havia tramitat una subvenció per a l'associació Xarxa Cultural de Fornells, sense que ells ho sabessin
L’oposició des Mercadal no descarta denunciar l’ajuntament, si no dóna explicacions per haver usurpat, presumptament, la identitat d’una entitat cultural del poble. El fet ha estat reconegut per un treballador del consistori, que havia tramitat una subvenció per a l’associació Xarxa Cultural de Fornells, sense que ells ho sabessin.
El cas es va desfermar el set de juliol, quan el president de la Xarxa Cultural de Fornells va rebre una trucada del Consell de Menorca, que l’advertia d’un error formal en la seva petició de subvenció per a tres concerts d’aquest estiu.Qui havia tramitat la petició era l’ajuntament des Mercadal. Una pràctica, que segons el treballador al càrrec, fa habitualment per ajudar les associacions locals.
Però l’oposició hi veu delicte, en aquesta pràctica, i no descarten acudir als tribunals.
A conseqüència, el Consell de Menorca ha advertit totes les entitats que, a partir d’ara, no s’acceptaran sol·licituds tramitades a través dels ajuntaments.
L’ajuntament des Mercadal ha delegat en el funcionari les explicacions relatives a aquest fet.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors