Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
La institució insular plantejarà a la Comissió de Mobilitat reduir la velocitat a la Via de Cintura de Palma
El Consell de Mallorca estudia reduir la velocitat a la Via de Cintura de Palma. És una de les mesures que plantejarà la institució a la Comissió de Mobilitat, que es convocarà el pròxim mes de febrer després de més d’un any sense reunir-se.
La reducció que s’estudia és d’uns 10km/h a més de millorar-ne els accessos amb una nova rotonda a Alfons el Magnànim.
Al ple del Consell que s’ha celebrat avui dijous també s’ha aprovat la creació de dues noves places de lliure designació. L’equip de govern ho justifica per la necessitat de “modernitzar la institució”. L’oposició, però, ha qualificat la decisió d’escandalosa.
També s’ha aprovat per unanimitat una moció d’El Pi que insta el govern espanyol a derogar la Llei Montoro, que impedeix als ajuntaments invertir el superàvit.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania