Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
La institució insular plantejarà a la Comissió de Mobilitat reduir la velocitat a la Via de Cintura de Palma
El Consell de Mallorca estudia reduir la velocitat a la Via de Cintura de Palma. És una de les mesures que plantejarà la institució a la Comissió de Mobilitat, que es convocarà el pròxim mes de febrer després de més d’un any sense reunir-se.
La reducció que s’estudia és d’uns 10km/h a més de millorar-ne els accessos amb una nova rotonda a Alfons el Magnànim.
Al ple del Consell que s’ha celebrat avui dijous també s’ha aprovat la creació de dues noves places de lliure designació. L’equip de govern ho justifica per la necessitat de “modernitzar la institució”. L’oposició, però, ha qualificat la decisió d’escandalosa.
També s’ha aprovat per unanimitat una moció d’El Pi que insta el govern espanyol a derogar la Llei Montoro, que impedeix als ajuntaments invertir el superàvit.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat