Es Molinar dels anys vuitanta reviu gràcies a la fotografia i la IA
A partir de fotos de Miquel Massutí fetes el 1986, Tarek Serraj firma una peça audiovisual que dona un moviment subtil a les imatges i ens transporta 40 anys enrere
Serà els dies 9, 16 i 23 de setembre, amb recitals de violí, piano i un concert de fussió amb jazz
El precediren Beethoven, Mozart i Brahms i, enguany, que fa 130 anys de la seva mort, toca Txaikovski. El festival monogràfic que des de fa quatre anys proposa l’Orquestra de Cambra de Mallorca a Pollença, aquest 2023 desplegarà les composicions del rus, qui treballà molt el ballet, ha dit aquest dijous Bernat Quetglas, director de l’Orquestra: “Farem un concert amb jazz i peces del compositor”.
Qui pujarà l’experiment a l’escenari serà Diego Hervalejo Trio. D’aquesta manera, la clàssica pot resultar mengívola, fins i tot per a aquells que no en són entesos. Obrirà el cicle un concert amb un to totalment diferent. Simfònic i amb Ana María Valderrama al violí. Interpretaran la simfonia coneguda com a ‘Patètica’, que Txaikovski escrigué abans de suïcidar-se.
El concert central el conduirà el pianista Enrique Bagaría, amb un recital amb peces, també, de Scriabin i Rakhmàninov. El festival convida a celebrar la música. Aquella que és clàssica, universal i que mai no passa de moda, perquè sempre hi ha estat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
A partir de fotos de Miquel Massutí fetes el 1986, Tarek Serraj firma una peça audiovisual que dona un moviment subtil a les imatges i ens transporta 40 anys enrere
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats