El Teatre Principal de Maó ha acollit aquest dissabte capvespre l’actuació de l’Orquestra Simfònica de les Illes Balears acompanyada per l’actriu Àngels Gonyalons interpretant peces d’alguns dels musicals més aclamats arreu del món.
L’espectacle ‘Una nit de Musical’ és un viatge per les millors peces de musicals que han triomfat des del Broadway de Nova York fins al WestEnd de Londres. S’hi han interpretat cançons de títols històrics com A ChorusLine, Follies, Cats, o Els Miserables.
A les butaques 250 persones, sobre una cabuda de més de 800 places (a causa de les restriccions anticovid), que han estat seleccionades per sorteig realitzat pel Consell Insular. I és que aquest concert havia de formar part de la Celebració de Sant Antoni, però es va haver d’ajornar per la pandèmia.
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular