D’arreu del món fins a Mallorca per aprendre català
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull

L'Aliança Atlàntica alerta de possibles atacs químics per part de Rússia
L’OTAN ha aprovat el desplegament de quatre nous batallons multinacionals a Bulgària, Romania, Hongria i Eslovàquia, que se sumen als que ja es troben des de 2017 a Polònia i els països bàltics.
Els líders de l’Aliança Atlàntica han celebrat avui una cimera extraordinària per a mostrar unitat enfront de l’agressió russa. També han estudiat com poden donar més suport a Ucraïna.
Els caps d’Estat i de Govern dels 30 aliats s’han reunit a Brussel·les , mentre Volodímir Zelenski hi ha participat telemàticament. El secretari general de l’OTAN, Jens Stoltenberg, ha advertit davant possibles atacs químics russos.
Ha afirmat que canviarien “enormement” la naturalesa de la guerra i que podrien afectar també països aliats veïns. L’Aliança també ha reclamat més implicació a la Xina per a trobar una sortida pacífica del conflicte.
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols
Van en camí de constituir-se en associació sota el nom de Ciutadella Viva
Amb un cost de 288.672 euros, se'n modernitzarà el sanejament des de la Consolació fins a l'altura de Sant Antoni Maria Claret