Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

La finlandesa s'ha imposat a l'esprint en una prova en què la palmesana Marina Garau ha estat la gran animadora
El pilot no havia pràcticament ni abandonat el terme municipal de Marratxí, des d’on s’ha donat la sortida del primer trofeu de la Challenge, quan s’ha produït l’atac del dia.
Cinc ciclistes s’han llençat a l’aventura. Entre elles, la mallorquina de la selecció espanyola Marina Garau. La gran animadora del dia, guanyadora de l’esprint especial i d’una meta volant.
Més de 100 quilòmetres han fet les escapades en solitari, fins que a 8 de meta han estat engolides pel pilot, que tenia marcat en vermell el dia d’avui per a l’arribada a l’esprint. Per això, tampoc han facilitat l’intent de la polonesa del Winspace Aurela Nerlo.
Lotta Hentala ha estat la més forta a l’esprint final. S’ha imposat amb molta suficiència a qualsevol rival. Una superioritat que confirma el gran idil·li del seu equip i la Challenge: de 4 Trofeus disputats comptant els de l’any passat, tres victòries han estat per a l’Education First.
L’altra mallorquina participant avui, Marga López, ha arribat amb el grup capdavanter i ha acabat en una meritòria vintena plaça.
Demà, segon trofeu, amb sortida i arribada a l’emblemàtic Castell de Bellver.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella