El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
S'ha d'aprofitar per introduir nous models turístics que siguin un complement important al que ja tenim
560
Sense turistes i amb gairebé tots els hotels tancats, és una incertessa sebre com es presentarà aquesta temporada. Però si finalment la temporada turística s’allarga fins a l’hivern és el moment perfecte per apostar per un turisme cultural, sostenible i de qualitat.
A punt d’acabar la seva tesi en turisme cultural i museus, Lourdes Melis és, a més, llicenciada en Història de l’Art i professora de patrimoni a la Universitat de les Illes Balears. El turisme de sol i platja a les illes, diu, sempre hi serà. Però Balears pot aportar molt més que això.
Fins ara, i amb el seu company Llorenç Garrit, oferien un paquet que incloïa una visita guiada per Santanyí i el seu mercat, passant per la galeria d’art de Garrit i acabant amb una cata de vins. És una de les diferents opcions que, diu Lourdes Melis, fomenten un turisme més controlat i respectuós i que valora més el territori i el patrimoni.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits