Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

S'ha d'aprofitar per introduir nous models turístics que siguin un complement important al que ja tenim
Sense turistes i amb gairebé tots els hotels tancats, és una incertessa sebre com es presentarà aquesta temporada. Però si finalment la temporada turística s’allarga fins a l’hivern és el moment perfecte per apostar per un turisme cultural, sostenible i de qualitat.
A punt d’acabar la seva tesi en turisme cultural i museus, Lourdes Melis és, a més, llicenciada en Història de l’Art i professora de patrimoni a la Universitat de les Illes Balears. El turisme de sol i platja a les illes, diu, sempre hi serà. Però Balears pot aportar molt més que això.
Fins ara, i amb el seu company Llorenç Garrit, oferien un paquet que incloïa una visita guiada per Santanyí i el seu mercat, passant per la galeria d’art de Garrit i acabant amb una cata de vins. És una de les diferents opcions que, diu Lourdes Melis, fomenten un turisme més controlat i respectuós i que valora més el territori i el patrimoni.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo