Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

També han entrat al Ministeri de Transports, a les instal·lacions d'ADIF i a les de la Direcció General de Carreteres, però en cap cas s'han fet escorcolls
Imatge d'arxiu de l'entrada de la seu del PSOE al carrer Ferraz de Madrid. / EFE - Emilio Naranjo
124La Unitat Central Operativa (UCO) de la Guàrdia Civil ha accedit aquest divendres a la seu del PSOE, al carrer de Ferraz, a petició del Tribunal Suprem, per clonar el correu corporatiu de l’exsecretari d’Organització del partit Santos Cerdán, investigat per adjudicacions presumptament irregulars.
Fonts pròximes a la investigació han informat l’agència EFE que els agents han acudit a la seu socialista i també al Ministeri de Transports, a les instal·lacions d’ADIF i de la Direcció General de Carreteres per requerir la informació que els ha sol·licitat el jutge de l’alt tribunal Leopoldo Puente.
No es tracta d’escorcoll, sinó de requeriment d’informació, apunten les fonts, ja que el magistrat del Suprem, en una interlocutòria coneguda aquest divendres, ha rebutjat la petició formulada per les acusacions populars d’escorcollar la seu del PSOE i el despatx de Santos Cerdán per tractar-se d’una mesura “limitativa de drets” que no seria útil en aquest moment. Fonts del Ministeri Transports han reiterat a l’agència EFE la seva “màxima disposició” a col·laborar amb la investigació.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061