Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
Va fer 16 pagaments de 1.795 euros amb una targeta de Servinabar
El nou informe de l’UCO també incorpora a la causa les despeses que va fer la família de Santos Cerdán a l’illa d’Eivissa. Varen pagar 1.800 euros en restaurants a l’illa entre el 3 d’agost i el 13 d’agost de 2022.
Durant 10 dies d’agost de 2022, Santos Cerdán, la seva dona i la filla van pagar a diferents establiments amb la targeta de crèdit de Servinabar, l’empresa que rebia un 2% de comissions per les adjudicacions estatals que feien a Acciona. En total van fer 16 pagaments, amb un valor de 1.795 euros.
Hi figura un pagament de 175 euros a l’Ushuaïa Ibiza Beach Hotel, també 64 euros en benzina i un pagament de tres comensals al restaurant de Jardins de Fruitera. No és l’únic restaurant que recull l’UCO al seu informe. La família va passar dia 5 d’agost de l’estiu de fa tres anys al restaurant Roca y Mar, on va pagar 83 euros, també va gastar, dies després, 201 euros a un supermercat de Balansat i a Santa Gertrudis va abonar amb la targeta de Servinabar 63 euros.
El darrer dia que van estar a Eivissa, segons l’informe dia 13 d’agost, van gastar 225 euros en un bar del port d’Eivissa.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús