Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

S'ha desestimat el recurs de reposició interposat per l'empresa propietària
Una vegada desestimat el recurs de reposició interposat per l’empresa propietària de les benzineres d’Avingudes i de la plaça Progrés, l’Ajuntament de Palma els dona a partir d’avui un termini definitiu de 30 dies per cessar el servei, ja que les seves concessions varen acabar el 2008. Les dues benzineres ocupen gairebé 1.000 metres quadrats d’espai municipal: 500 i 430 metres quadrats respectivament de sol públic.
La Repsol d’Avingudes-Porta des Camp és una de les benzineres més antigues i concorregudes del centre de Palma. La benzinera pertany a l’empresa Febrer i té 10 treballadors que estan preocupats pel seu futur. La de la plaça del Progrés, també és de l’empresa Febrer i fa dècades que funciona. En total, hi hauria uns 15 treballadors afectats.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
El conductor del camió ha hagut de ser ingressat a l'hospital en estat greu
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992