Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Tot i que la situació a la Serra, després de fer feina en les destrosses causades al paisatge per Juliette, ha millorat, Emergències demana precaució a la població
La situació a la Serra, després de fer feina en les destrosses causades al paisatge per Juliette, ha millorat, i ja parteixen els equips de la Unitat Militar d’Emergències. L’112, però, insisteix: “No és el moment d’anar a la muntanya, pel risc de despreniment i branques rompudes”.
Pel que fa a Capdepera, retiren part de la coberta del poliesportiu que volà dimarts a causa del vent. De moment, el pavelló i la piscina estan tancats fins a la setmana que ve, estima l’Ajuntament, que demanarà que el municipi sigui inclòs en la declaració de zona catastròfica. També són visibles els efectes de la borrasca Juliette a Cala Rajada, on el vent ha tombat molts de pins, els quals no resistiren l’embranzida del vent i caigueren damunt almenys un cotxe. També hi ha mal en la línia elèctrica, tendals i altres elements de terrasses i teulades.
La bellesa catastròfica de la neu. Un anàlisi exhaustiva dels efectes de Juliette a la Tramuntana
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc