Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els records i la mar són els protagonistes del darrer títol de l'escriptor algaidí
Gabriel Janer Manila no va veure la mar fins que va tenir 9 anys. Aquest descobriment tardà, però res va poder fer per evitar l’idil·li d’amor i admiració cap a la immensitat marina i el títol del tercer volum de les seves memòries n’és un bon testimoni.
“Lungomare” és testimoni dels darrers 25 anys de la vida laboral i personal de Janer Manila. Viatges, xerrades a universitats de tot el món, família i amics hi són presents.
Salvador Espriu, Josep Pla o Llorenç Riber inspiraren l’amor a la paraula a aquell jove algaidí. En 80 anys de vida, Gabriel Janer Manila ha publicat prop d’un centenar de títols. Lungomare n’és el darrer, i Janer Manila estarà signant exemplars a la Fira del Llibre, a Es Born de Palma, aquest dissabte a les 6 de l’horabaixa.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros