Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
La mostra recull més de 170 peces entre dibuixos, pintures i escultures
De ‘Toy Story’ a ‘Soul’, la darrera producció de PIXAR. Personatges i històries que han marcat la infància de milions de persones que ja són adultes i que continuen marcant també els que encara són infants. 35 anys fabricant somnis com ‘Cars’, ‘Ratatouille’, ‘Up’ o ‘Coco’. Una mostra que s’obri al públic de totes les edats. En aquest sentit, la comissària de la mostra, Brianne Moseley, ha dit que “aquesta és una exposició per a tots els públics. Els més petits gaudiran dels personatges que tan els agraden de les pel·lícules de PIXAR, mentre que els més grans descobriran tot el procés creatiu que hi darrere cada història i cada personatge”.
Un procediment que podreu descobrir a aquesta exposició i que, a les fases més artesanals i primerenques de cada producció, es mantenen intactes malgrat el pas de temps. Brianne Moseley assegura que “el procés de creació de personatges no ha canviat gaire en els darrers 35 anys. Comença amb una idea del director que els dibuixants han d’interpretar i recrear. Després proposen diverses maneres de desenvolupar cada un dels personatges fins que el director tria la que més li agrada. A partir d’aquí només manca anar tancat els detalls que donin suport a l’estètica i l’argumentari de la història”
La mostra es pot visitar des d’avui i fins al pròxim mes de gener i es complementa amb visites i activitats per tota la família, a més de projeccions d’algunes de les pel·lícules més emblemàtiques de la productora.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Ciutats com Barcelona o París es preparen per a episodis de calor extrema
El 12 d'agost també es tancarà el bosc de Bellver i es restringirà l'accés a Na Burguesa, pel risc d'incendis