Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
El conjunt balear cau per 0-3 a Son Moix. Amb el triomf, l'equip aragonès passa a comandar la classificació en solitari
La igualtat ha estat la nota dominant al primer set, cap dels dos equips aconseguia imposar-se al marcador on les diferències eren curtes. Fins que els engranatges del Terol han començat a funcionar. El Palma anava a remolc i es negava a entregar però finalment el Terol se l’ha adjudicat per 21 a 25. El segon set ha començat amb la dinàmica que ha acabat el primer. El Terol ha estat més encertat i el Palma intentava aprofitar les poques oportunitats que tenia per fer mal… Dues accions pràcticament consecutives d’Abel Bernal convidaven a pensar en la remuntada… Fins i tot ha aixecat tres bolles de set però la quarta ja era massa. El darrer set ha estat plàcid per Terol, tot anava dins com aquest servei directe del solleric i ex del Palma Jordi Ramon. El Palma era tot el contrari, aquesta acció amb la deficient recepcció de Cairús ha deixat l’uruguaià amb aquesta cara de qui sap que no és el seu dia.
La victòria de Terol era qüestió de temps… Però el Palma ha volgut donar-li suspens i ha aixecat 4 bolles de partit, no ha pogut però amb la rematada de Vildosola. El líder, ja en solitari, queda com l’únic equip invicte de la Superlliga.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
La selecció espanyola torna a fer història i es proclama campiona del món per segona vegada després de derrotar l'Argentina per 1 a 0 a la pròrroga, gràcies a un gol de Ferran Torres al minut 106