Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
El sistema integrat sanitari fa, segons l’expresident de la Casa Balear, Juan Estrades, que el país sigui una excepció en l’Amèrica Llatina
Els pares de Juan Estrades Pons emigraren de Valldemossa a Montevideo
242Amb 3.000 casos positius acumulats de Covid-19 i una de cinquantena de morts, l’Uruguai és el país de l’Amèrica Llatina que ha fet front a la pandèmia de manera més eficaç. Segons Juan Estrades Pons, expresident de la Casa Balear de l’Uruguai, “el sistema integrat de salut, amb assistència domiciliària i un gran nombre de metges de família per habitant, és allò que ha aconseguit returar la propagació de la pandèmia.
“Allò que garantirà que l’evolució continuï sent positiva serà el tancament de fronteres. L’Uruguai està enmig de dos països amb una incidència elevada, el Brasil i l’Argentina, d’on provenen la majoria de turistes. És per això que les autoritats promouran el turisme interior durant aquest estiu proper, que començarà aviat”, ha explicat Estrades, qui és descendent d’emigrants de Valldemossa a Montevideo, a IB3 Ràdio.
Escolta aquí l’entrevista a Juan Estrades
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros