Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

Els murcians descarreguen un directe impecable a una altra vetllada estiuenca al recinte del Mallorca Live Festival
Ja ho deia Ricardo Ruipérez minuts abans de començar el concert: M Clan han estat, són i seran un grup de rock. Amb 30 anys de carrera, un repertori ple d’èxits i la veu prodigiosa de Carlos Tarque, els murcians esdevenen un dels grups més importants del gènere al nostre país.
Anit passada, mentre milions d’espanyols seguien el recompte de vots resultants de la jornada electoral, prop de 2.000 seguidors desafiaven un vespre tòrrid per gaudir de la que sembla que va ser la darrera visita d’M Clan a Mallorca durant un bon grapat d’anys.
Carlos Tarque, enèrgic i encertat en la seva tasca com a “frontman”, es va deixar la pell damunt l’escenari… i també a baix, on fins i tot va cedir el micròfon a algun seguidor per cantar la versió de ‘Maggie May’, de Rod Stewart.
El concert, que es va allargar durant prop de dues hores, va fer embogir un públic heterogeni i ben nodrit de joves, que conviden a pensar que el rock, com els M Clan, encara té una llarga vida.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits