Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Laura Camargo n'ha aconseguit un 41%
Mae de la Concha ha estat triada nova secretària general de Podem a les Illes Balears. L’anunci l’ha fet Pablo Echenique a través del seu compte de Twitter.
La diputada per Menorca al Congrés tenia el suport del fins ara líder de la formació, Alberto Jarabo, qui va decidir no presentar-se després que la secretària política, Laura Camargo, anunciés que plantejava una llista alternativa. D’aquesta manera, De la Concha s’ha acabat imposant també a Cristina Gómez i a Jorge Sanz. Cristina Gómez considera que Mae de la Concha enfortirà Podem
“Enhorabona. Tot el meu suport, estimadíssima companya!”, ha celebrat Jarabo a Twitter.
https://twitter.com/pnique/status/915827413979975680
https://twitter.com/albertjarabo/status/915844257423986688
Les línies mestres de la seva proposta són les de “donar pes a la militància més enllà dels grans nuclis urbans de les Illes, la feminització dins Podem i ser solvents en la gestió”, segons explicava la seva candidatura.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo
La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar