Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
IB3 participa en la producció d'aquest documental que competeix a un dels festivals més prestigiosos
I una pel·lícula documental enregistrada a Magaluf, competeix a un dels festivals de documentals més prestigiosos del món. Magaluf Ghost Town, del director Miguel Ángel Blanca i en la producció del qual participa IB3, s’estrenarà aquesta setmana al Hot Docs de Canadà.
El tràiler de Magaluf Ghost Town, a simple vista sembla un documental ben interessant. Llavors tot es capgira i adopta un to molt diferent. Tot i que ho sembla, no acaba convertint-se en ficció, sinó en un documental amb certs tocs ficcionats, per mostrar una cara B.
El director, Miguel Ángel Blanca, ens explica com se li va ocórrer fer una pel·lícula a Magaluf. Magaluf Ghost Town competeix a la Secció Oficial Internacional Spectrum. Es projecta una setmana en línia i no a una sala, a causa de les restriccions per la Covid-19.
Magaluf Ghost Town està produït per Boogaloo Films, Little Big Story i Mosaic Production i disposa de la participació, entre d’altres, d’aquesta televisió pública.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús