Maika Makovski publica nou disc. Sortirà a la venda el pròxim 29 de novembre i es diu ‘Búnker Rococó’. Un treball discogràfic en què l’artista combina el so més rock, amb sintetitzadors i paisatges simfònics. Divendres passat, va estrenar el videoclip de ‘Just a Boy’ amb una estètica neoclàssica que l’artista mallorquina fila a la perfecció el concepte del disc.
Per a la gira de presentació del nou disc, Makovski aposta fort i s’acompanyarà amb set músics més damunt l’escenari. La gira començarà dia 30 de novembre a Girona i la durà, a més de Mallorca, a altres cuitats com Madrid, Donostia, San Fernando, Barcelona, Berlín i Bilbao.
‘Búnker Rococó’ és el tercer disc que enregistra a Bristol, al Regne Unit, ara amb la producció d’Ali Chant, fins ara enginyer del llegendari John Parish. Una aposta a l’altura de la virtuositat creativa i interpretativa de Maika Makovski.
Unes 200 persones s’han concentrat a les portes del centre, as Pil·larí, a Palma, i s'hi ha llegit un manifest: "Aquí t'esperam, amb els braços oberts"