Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
Música i poesia es tornen un, i són el vehicle per expressar alegries, tristeses i reivindicacions
Fa un any i mig, 4 joves mallorquins van ajuntar-se per crear un espai en el qual expressar-se mitjançant la música i la poesia. Són Majava, i els podreu escoltar aquest divendres, a partir de les 8 del capvespre al bar “Oh Vermut” de Pollença.
“A l’oest” és la seva darrera creació. Un quartet mallorquí que beu del reggae, el pop-rock i la música mallorquina, per crear el que denominen, pop metafísic. Fa 4 mesos varen estrenar Dames de foc, el seu primer EP.
Música i poesia es tornen un, i són el vehicle per expressar alegries, tristeses i reivindicacions. Amb la voluntat de despertar l’espurna del canvi interior neix Majava, un espai per descobrir-se i reflexionar l’existència mitjançant l’art.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania