Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

Animals, persones i éssers mitològics prenen forma amb ferralla que treballa al seu taller de Sant Rafel
A Eivissa, el popular escultor Malambo Isla ha pogut recuperar part de les tres escultures que li van robar ara fa 10 mesos. Són tres peces valorades cadascuna en 15.000 euros. Estan incompletes i en molt mal estat, però les refarà.
Són un Àngel amb trets femenins, una altra anomedada el Buen Ciudadano i la seva preferida, l’Space Monkey. Les escultures de Malambo Isla donen vida a personatges fantàstics fets de metall. Animals, persones o éssers mitològics prenen forma amb ferralla que treballa al seu taller.
L’artista sempre ha exposat a la via pública, a la benzinera o a l’estany de de Sant Rafel, on resideix. I continuarà mostrant el seu art al carrer, això sí, cada vegada amb més precaucions i millors ancoratges.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta